Fijne kerst - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Fijne kerst - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Fijne kerst

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

24 December 2007 | Frankrijk, Parijs

Op deze kerstavond een berichtje vanuit het besneeuwde Oz en Osians. Op de eerste dag (zaterdag) ben ik de hele dag met gasten en dingen regelen bezig geweest, maar gister en vandaag lekker veel km gemaakt op de piste. De 16km lange zwarte afdaling zorgde wel voor wat verzuring, maar mooi was het wel. De zon schijnt, dus hopelijk kom ik ook nog bruin terug.

Allemaal een mooie kerst en alvast een goede jaarwisseling, want ik mag hier nog wel ff blijven! :D

Groetjes

• 24 December 2007 - 21:00

Arne:

He jij ging toch niet de winter in? Je bent toch op vakantie of niet soms? :)

• 24 December 2007 - 21:02

Raoul:

Jij ook fijne kerst!

• 24 December 2007 - 22:38

Nienke:

Hi meis,

Jij lucky bastard! Natuurlijk voor jou ook fijne daagjes in de sneeuw & alvast een happy newyear!!

• 25 December 2007 - 12:16

Liselotte:

Geniet maar lekker van de witte kerst!
    Kus

• 25 December 2007 - 18:19

Lucinda:

nou er is echt geen reet aan hoor dat Oz! niks te doen en alleen maar stomme collega's :)

• 25 December 2007 - 21:03

Dimphy:

Tsja die collega's. Daar weten sommige mensen meer vanaf. Ik moet zeggen dat ik het goed naar mijn zin heb. Natuurlijk net iets te veel werken, maar gelukkig ook veel Boarden.

• 27 December 2007 - 19:14

Ellen:

Hey Dimphy!!
    Geniet er lekker van! Liefs Ellen

• 19 Januari 2008 - 23:17

De Manager:

Dit is volkomen gemanipuleerd en is onjuist.
    Deze foto is genomen na geslaagde redingsactie van het Zweeds-bikini-team, vandaar de vermoeidheid......

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195574