Nummer - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Nummer - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Nummer

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

03 Juli 2006 | Kroatië, Novalja

Zo, weer een weekje verder. Elke avond lekker op terrasjes gezeten.

Overdag op de camping gewerkt zodat ik nu echt te veel blaren heb. Dat komt mooi uit want ik heb vandaag een nummer gekregen. Nu kan ik echt contacten leggen. Dus vanavond op de borrel bij de Cocomo Club.

Mijn Tsjechische buurman in gelukkig vertrokken vanochtend. Want nadat hij me 3 dagen terug vertelde dat hij me makkelijk kon verkrachten, sliep ik toch een stuk minder. Ik heb mijn tent maar dicht gebonden aan de binnenkant.

Ook een gezellige avond gedronken met mijn Kroatische local. Zo erg dat we beiden braakjes moesten leggen, maar gezellig was het wel. En dan kom je erachter dat de wereld toch nog veel verschillen kent. Kroatie zo dicht bij en prima ontwikkeld, maar in Nederland zijn er gewoon veel meer mogelijkheden.

Hoop dat de spelling nu beter is.

Ohja en mijn nummer is 0038 59 144 05 39.

Mocht je langs willen komen of gewoon ff wat willen weten, hoor ik het wel.

  • 03 Juli 2006 - 15:00

    Anke:

    Hee
    Wel wat meer foto's op de site he.. haha.. ga je zeker goed volgen! Erg leuk!
    x Anke

  • 03 Juli 2006 - 15:49

    Gerda:

    Nou ik wil niet veel zeggen hoor, maar mijn auto is veel leuker hahahahahaha. Alleen jammer dat ik hem volgende week in moet leveren :(
    Gedraag je daar! hahaha

  • 03 Juli 2006 - 16:02

    Nienke:

    Yo chica!Lekker zon buurman..aaargh!Lucht wel op he, zon braakje leggen?hihi Ben ook eindelijk in CR aangekomen, prima vertoeven hier!!!xx

  • 03 Juli 2006 - 17:22

    Sandra:

    Hoi Dimphy,

    Nou mooi dat je een nummer hebt. Wat een engerd, volgende engerd moet je gewoon zeggen dat als ze met hun poten aan je zitten dat mennno en ik even langskomen, knok ploeg ;)
    Nou meis pas op en heel veel plezier. Niet te hard werken vooral veel lol maken ;D Toch nog beetje vakantie...
    Al iets van Talpa gehoord??

    Liefs Sandra.

  • 03 Juli 2006 - 18:14

    Annemarie:

    He dimph!
    Wat een verhalen heb je weer zeg. Je beleeft aardig wat daar!
    Leuke foto's heb je gemaakt!
    Zijn de blaartjes al wat minder? Ja das ineens werken geblazen he.. is wel wat anders dan studeren :D

    Nou ben benieuwd naar je volgende verhaal! En wees voorzichtig daar.

    x Annemarie

  • 03 Juli 2006 - 18:17

    Raoul:

    Hey,

    Gezellig zo'n buurman ;( Ik ben nog steeds bezig met het leren van de pa. Woensdagochtend vertrek ik al. Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt.

    Kus Raoul

  • 04 Juli 2006 - 09:32

    Lies:

    Hey!
    Je nummer is opgeslagen in mn telefoon!Hoorde het supernieuws gister van je ouders, je hebt nu idd veel keuze leuk hoor!
    Mooi dat die gek weg is, lijkt me helemaal niets om op 3 meter afstand van een mogelijke verkrachter te liggen...
    Veel plezier! Kus

  • 06 Juli 2006 - 06:37

    Ralph:

    nog maar zo kort aanwezig en alweer bijna verkracht, dronken en het ergste blaren! haha

    Ik heb ook bijna blaren, heb voor het eerst ongeveer slippers aan, maar ja in Thailand moet dat nou eenmaal, continue bergschoenen schijnt niet echt gepast te zijn ;-).

    Alles wel onder controle voor de rest? Krijg je misschien nog assistentie?

    X

  • 06 Juli 2006 - 16:51

    Ain:

    hi

    het ziet er erg gezellig uit ik hoop dat je alle tenten optijd klaar had voor de gasten
    en die buurman van je is niet goed bij zijn hoofd
    heb even een vraag heb jij ooit met dancko geweerkt hij komt ook uit Kroatië

    en woont 10 km van de plaats af waar jij nu verblijvd

    nog veel plezier daar ain

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Novalja

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 195572

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: