Wintersport - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Wintersport - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Wintersport

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

20 Januari 2006 | Frankrijk, Parijs

Ja, eindelijk is het weer zo ver. Na een leuke donderdag avond in incasa ga ik weer op wintersport. En dit jaar voor de verandering naar Valfrejus, voor het eerst met de HES dus dat zijn veel nieuwe mensen om te ontdekken. Maar als het ga ik natuurlijk wel de SMM-ers opzoeken in VALTHO!!!

Nu maar hopen dat de sneeuw goed is.

• 20 Januari 2006 - 09:52

Jody:

heel veel plezier dimph...groetjes aan rem,hahah!kus kus

• 20 Januari 2006 - 10:33

Lonneke:

Hey Dimp,

Heel veel plezier, geniet ervan!
    En groetjes aan bruintje......

KUS

• 20 Januari 2006 - 10:45

Anne:

Dimf, het was zeker gezellig gisteren!!!!! een hele fijne vakantie! Nix breken, lekker weer en lekker ontdekken.... De omgeving bedoel ik

KUZZZZ

• 20 Januari 2006 - 10:57

Sanne:

Hey Dimph!! Heel veel plezier! Hahaha veel plezier met ontdekken! kuz

• 20 Januari 2006 - 11:10

Malle Wampie:

Heey dimskey,

ik reken op je aanwezigheid in valtho! x theo

• 20 Januari 2006 - 11:36

Floortje:

Heee dimphy!!

Heel veel plezier op wintersport buurmeisjee!! ;) xxxxxx

• 20 Januari 2006 - 11:56

Annemarie:

He Dimph!
    Hoe was het stappen?! heb ik nog wat gemist?
    Hele fijne vakantie he... en kom weer heel terug

• 20 Januari 2006 - 12:21

Liselotte:

Hey Dimphy!
    Heel veel plezier in Valfrejus (ben blij dat ik het niet hoef uit te spreken...) en voorzichtig aan hè, ik wil je wel weer heel terug zien!
    xx

• 20 Januari 2006 - 13:39

Rian:

Yo Dimphy,
    ik ga nu over een uurtje vertrekken naar Val Thorens, de sneeuw is goed volgens mij, en de zon gaat lekker schijnen deze week. Hopelijk komen we je ergens tegen op de piste!Veel plezier in ieder geval!
    xxx Rian

• 20 Januari 2006 - 13:40

Rian:

Yo Dimphy,
    xxx Rian

• 20 Januari 2006 - 13:52

Ellen:

Heel veel plezier en geniet er lekker van!!

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195565