Wintersport verre van ontspannend - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Wintersport verre van ontspannend - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Wintersport verre van ontspannend

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

30 Januari 2006 | Nederland, Leiderdorp

Waarom gaan we ook al weer op vakantie, toch om te ontspannen. Nou voor wintersport geldt dat dus duidelijk niet. De busreis viel goed te doen ik heb wel 6 uur geslapen. En de eerste avond ook rustig spelletjes gespeeld, dus toen dacht ik nog nou das lekker ontspannend. De eerste afdaling ging prima, ik carve lekker en was er dus van overtuigd dat lessen overbodig waren. Tot dat ik een andere afdaling nam waar alleen stenen lagen. De eerste val partij was redelijk pijnlijk, maar als je van het paard valt moet je gelijk er weer op dus. Ik viel natuurlijk de tweede keer nog harder. En daarna was het gevoel helemaal weg. Dus op maandag en dinsdag lekker les gevolgd bij Giom, die mij de naam van Dickie Dick vond passen. Dat vind ik natuurlijk helemaal geen probleem als ik gratis kan lessen en nog een avond met hem ga stappen.

Op woensdag was ik de slechte pistes in Valfrejus wel zat en zijn we naar Val Thorens geweest, de hele dag lekker blauwe piste genomen samen met mijn appartement genootjes. Heerlijk om wat sneeuw op de piste te zien en te voelen. Wel ff op mijn stuitje gevallen, maar verder een topdag.

Op donderdag kwamen anne en ik net iets te laat op de les, dus helaas was de leraar al weg. En het was koud op de piste dus naar 3 afdalingen hield ik het voor gezien, lekker in de jacuzzi gaan zitten. En bij geslapen.

Vrijdag stond het bezoek aan La Norma op de agenda, dit was natuurlijk beter dan Valfrejus. En de pisten waren wat minder steil dan in Val Thorens dus het was weer gezellig met mijn roomies, waar ik bijna de hele week eten voor hebt gekookt.

Elke avond waren de afterparties bij het appartement aan de overkant dus kon zo mijn eigen appartement in kruipen als het te zwaar was om te lopen.

In de bus terug helaas niet kunnen slapen, dus zondag de hele nacht doorgeslapen. Heerlijk. En dan wordt het nu tijd om serieus aan mijn scriptie te gaan beginnen.

  • 30 Januari 2006 - 14:06

    Jody:

    haai dimph zo te horen heb je het goed naar je zin gehad!heb je rem nog gezien?hahah!spreek je snel moeten nog ff een keertje met ze allen stappen voordat lon weggaat!
    kus kus

  • 30 Januari 2006 - 14:11

    Maarten:

    Leuke site heb je dimph! Te gekke week hebben we achter de rug! Succes met alles! groetjes!

  • 30 Januari 2006 - 18:58

    Malle Wampie:

    heey disney,

    ik heb je gemist in val thorens. sterker nog ik heb je gemist met de smm wintersport.. wij hadden beestachtige pistes etc.. dussuh volgende x op tijd boeken dan kan je met je oude roomies beesten:P cu snel !! xxx theo

  • 30 Januari 2006 - 20:59

    Thunderdome:

    Vervelend dat je niet hebt kunnen slapen in de bus op de terugweg.... volgende keer beter ;-).

  • 01 Februari 2006 - 20:44

    Liselotte:

    hmmm, niet zo bescheiden met die verhalen he? ik heb veel meer gehoord!haha! XX

  • 23 Januari 2007 - 14:42

    Kim:

    Ik ben net terug uit valfrejus en ik heb ook les gekregen van Giom echt een leuke gast alleen wel een vrouwen gek. haha

  • 23 Januari 2007 - 15:07

    Dimphy:

    Dat was zeker een vrouwen gek, maar ook heel erg leuk. Hij maakt het snowboarden nog beter :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 195579

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: