Einde in zicht - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

23 Augustus 2007 | Griekenland, Athene

Dan is het seizoen al weer bijna voorbij. Aankomende zaterdagavond land ik weer in Nederland om weer te gaan studeren.

Het was een heel leuk seizoen op Kreta, enorm leuk om in een team van 14 mensen te werken. Gisteravond een hele leuke avond gehad met het team. Het is nu allemaal wat rustiger dus we zonnen, stappen en drinken wat.

Van te voren had ik verwacht dat Kreta enorm hectisch zou zijn en dat is allemaal heel erg meegevallen. Ben wel druk geweest met heel veel excursies en 6 weken zijn zo om.

Maar om toch wat mooie verhalen te kunnen vertellen heb ik vorige week de noodtelefoon in ontvangst genomen en dan wordt je s avonds je bed uitgebeld. Nouja, s avonds voor Gogo gasten is tussen 6 en 8 in de ochtend. Natuurlijk als mensen de bus terug missen naar het vliegveld, maar ook jongens die overvallen zijn en uiteindelijk met een hersenschudding in het ziekenhuis belanden. De mooiste was wel van 2 jongens die een opstootje hadden gehad met een man van de security van de MC Donalds. Zij hadden in het Nederlands tegen een meisje gezegd dat ze maar bang moest zijn voor die kerel want hij zag er wel eng uit en toen werd hij ook eng. Met zijn zaklamp begon hij ze te slaan en hij heeft ze zelfs gebeten!! Ik dus met die kerels naar het ziekenhuis en het politiebureau. Alleen gaf het politiebureau de tip geen aangifte te doen en het maar te laten rusten. Daar voelden we niet zoveel voor, maar de eigenaar van hun appartementen complex zei ook dat dit beter was. Dus dan maar geen aangifte doen.

Ik twijfelde alleen of dit wel voldoende zou zijn en dan de security man dan niet ineens aangifte zou gaan doen. Dus ik de volgende avond naar de MC Donalds. De security man daar wilde niet naar me luisteren, maar wilde wel ff kwijt dat hij de jongens zou vermoorden als hij ze nog een keer zou zien!! Daar schok ik wel ff van. Gelukkig verwees hij me door naar de manager. Alleen was deze kerel weer te boos om te praten. Ik kreeg zijn nummer en moest hem de volgende dag maar bellen.

Zo gezegd zo gedaan dus de volgende avond met die kerel op het terras. Hij natuurlijk vet boos, want zijn man kon een paar dagen niet werken en hij moest nu extra uren draaien dat kostte hem zeker 500 euro wat die jongens moesten gaan betalen. Ik zeggen dat die jongens natuurlijk ook heel veel kosten hadden voor het ziekenhuis en boos kijken natuurlijk. Maar ja uiteindelijk kwam de aap uit de mouw. Hij was 47, had heel veel geld en was vrijgezel of ik dan met het uit wilde gaan. Natuurlijk had ik al speciaal een kort rokje aangetrokken!! :D Ik had er niet zoveel zin in om met die kerel uit te gaan, dus ik hem maar gezegd dat ik heel veel werk had en dat het dus echt niet kon. Gelukkig begreep hij het wel en hij verzekerde me dat de jongens veilig over straat konden en dat ze terug naar Nederland mochten.

De jongens zijn gelukkig weer naar huis en alles is goed gekomen. Voor mij geldt zaterdag dus hetzelfde. Tot snel!

  • 23 Augustus 2007 - 14:45

    Sandra:

    Jeetje klinkt weer spannend... Maar gelukkig wel weer goed opgelost. Lang leven de korte rokjes en lange benen ;) hihihi...

    Op zich wel leuk dat je weer thuis komt. Kunnen we weer x wat afspreken.. Kan je me weer bij babbelen en er in wrijven hoe bruin je wel niet bent ;)
    En misschien kijken voor vrijgezelle feessie :D ....
    Heb er allemaal wel zin in. Ik ga je mn jurk dan binnenkort ook maar even showe.. Heb foto van..

    Heb je trouwens zin om weer naar school te gaan of ni??

    Nou doe nog even voorzichtig t laatste stukkie en dan spreek ik je weer als je voeten weer op nederlandse bodem staan ;)

    Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 195579

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: