Terug en de Kooi - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Terug en de Kooi - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Terug en de Kooi

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

03 September 2006 | Nederland, Leiderdorp

Zo alweer anderhalve week terug uit het prachtige Dalmatie waar ik het echt super leuk heb gehad. Hier in Nederland niet echt mooi weer gehad, maar de slippers wil ik er nog wel ff inhouden.

Afgelopen week intree week gehad in Amsterdam. Dus overdag veel leuke activiteiten en s avonds hele mooie feestjes. Veel eerste jaars leren kennen en gelukkig ook een paar mede schakelaars. Zo als het er nu uit ziet maar 2 dagen in de week college, dus das lekker.

Maar het zou ook kunnen zijn dat ik er helemaal niet naar toe ga. Want woensdag werd ik gebeld of ik nog interesse had in de gouden kooi. De 'wegpest' villa. Ik wist het niet zeker, maar toen ze zeiden dat ik dan voor John de Mol mocht komen heb ik gezegd dat ik nog wel interesse had.

Dus gister naar John de Mol geweest. FF over de kooi gebabbeld en mijn leven doorgesproken in 5 minuten. Nu maar weer afwachten.

Binnenkort moet ik waarschijnlijk de keuze gaan maken tussen de gouden kooi, een villa voor onbepaalde tijd of studeren in Amsterdam met alle vrijheid.

Wat zal k doen??

  • 03 September 2006 - 20:55

    LuaP:

    Met Loco Luap uitgaan.. ik bedoel de gouden villa veroveren!

  • 04 September 2006 - 07:48

    Joyce:

    Je lekker (niet) weg laten pesten natuurlijk!!!! Maarja je studie is ook erg belangrijk natuurlijk.

  • 04 September 2006 - 14:12

    Sandra:

    Zo wat een keuze. Moeilijk meid, maar wat je ook doet. T komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. Ga je voor de Kooi dan ga je voor een eenmalige kans om beroemd en berucht te worden :) En dat is toch eigenlijk wat je wil. Je zou altijd daarna nog kunnen gaan studeren. Je bent nog jong zat. Dusss.. ik hoor het wel van je wat je gaat doen.. spannend hoor.. :)

  • 04 September 2006 - 22:31

    Tess:

    Jaja die kooi dat is natuurlijk een kans die niet iedereen krijgt... Ik zou gewoon doen wat je het leukste lijkt, je kan (zoals iemand hierboven al zei) altijd nog studeren. Toch? Maar het blijft moeilijk.

  • 05 September 2006 - 13:50

    ANKE:

    Ja... ik vind je wel een type voor de KOOI.. Je kunt het.. en daarna kun je nog altijd studeren.. kan zijn dat je dan geen vrienden hebt op je studie.. want als ze zien hoe goed jij kunt pesten... hahahhaa.. nee joh.. volg je hart!
    Heel stiekem lijkt het me heel gaaf als je er aan meedoet..

    XXX Anke en succes!

  • 05 September 2006 - 16:01

    Guusje:

    Eej Dim,
    Zit ik hier bij je overbuurtjes, begint Lex ineens over de kooi. Hij is m aan het behangen! grappig he :) Kun je nog eens aan ze terugdenken. Ik hou je logs in de gaten, en ik zie je dan wel verschijnen op tv ;) of niet.. succes anyway!
    Groetjes, Guusje

  • 06 September 2006 - 11:00

    Es:

    De gouden kooi natuurlijk deze kans krijg je maar 1 keer. En studeren kan je ook nog op je 50ste. Succes met je keuze

  • 28 Januari 2007 - 14:56

    Serena Doeve:

    He lieverd!
    Ik ben blij dat het ook zo goed met jouw gaat!
    Ik ga je waarschijnlijk niet zien tot september dit jaar maar dan hebben we elkaar tenminste wat te vertellen als we elkaar zien, haha.
    Veel succes met je volgende avonturen en ik zorg dat ik je site af en toe lees!

    xxx

    Serena

  • 02 Februari 2007 - 18:50

    Jody:

    hey dimph, zo te horen gaat het helemaal top met je!Heel veel plezier deze week!Job is inmiddels ook weer terug dus misschien kunnen we weer een keer met ze allen afspreken,lijkt me gezellig!!!Tot snel!
    kus jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 195578

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: