Samaria - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Samaria - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Samaria

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

31 Juli 2007 | Griekenland, Athene

Jassou (Hallo),

Zondag heb ik voor het eerste de Samaria kloof mogen lopen en dat is de uitdaging van Kreta. Het is de op één na grootste kloof in de wereld en het is een wandeling van 18 km, waarin je in totaal 1800 meter daalt. Ik had verwacht dat het wel een makkie zou zijn, maar heb vandaag en gister best wel wat spierpijn gehad. Het uitzicht onderweg is wel heel mooi, dus daar zal ik een paar foto’s van laten zien.

Verder gaat alles lekker hier in het meest Nederlandse dorp van Kreta. Nederlands is het er zeker. Ik heb al meerder malen een raspatatje gegeten en vandaag ben ik zelfs naar de kapper geweest. Dit bezoek was meer Nederlands dan de laatste keer dat ik in Amsterdam bij de kapper was. We hebben het over Sonja Bakker gehad, scheidingen, echtegenoten, kinderen, schoen en kleding. Het was weer een mooi half uurtje. De kapper was ook echt nodig, want met die hitte gaat mijn haar zo plakken en dat is nu een stuk minder. Vanaf maandag gaat er al een collegaatje naar huis en zal ik ook wat andere werkzaamheden gaan doen. Tot nu toe bevalt het stappen allemaal prima en is het een heel leuk team.

Groetjes,

Dimphy

  • 31 Juli 2007 - 17:15

    Liselotte:

    Je dacht dat 18km een makkie was? Dat klinkt gewoon al als heel veel hoor! Maar denk je dat je dat nog vaker gaat doen dan? Dan kom je wel heel gespierd terug dadelijk!
    Succes met je nieuwe werkzaamheden!

  • 31 Juli 2007 - 21:51

    Paul:

    He Dimphje,

    Ja zo'n kloof is wat meer dan een kloofje tussen je tenen! Nog naar je zin vast wel he? Nou X van mij.

    Groetjes Paul

  • 31 Juli 2007 - 22:40

    Nienke:

    Old memories are coming back to me...maar het is het zeker waard toch?

    Brazil is ook nog steeds erg mooi. Vandaag voor het eerst wezen kiten, en denk dat ik morgen nog wel een lesje kan gebruiken maar heb vandaag voor het eerst een stuk echt gevaren jippie!!!

    Have fun nog daar en ik spreek je snel,

    xx Nienke

  • 01 Augustus 2007 - 09:31

    Sandra:

    He Dimph,

    Ziet er cool uit die foto's. Vooral die zon, die mis ik hier in Nederland nog al ;)

    Ma als t goed is word t wat mooier weer.

    Ben blij dat alles gut gaat en dat je je zo vermaakt :D

    Veel plezier nog en succes met alle wandelingen en clubs die je bezoekt :P

    xxx

  • 01 Augustus 2007 - 19:47

    Hey Chick:

    Top te lezen dat daar alles lekker gaat. Ik ban zaterdag thuis gekomen vanuit het prachtige en zonnige Italia!!! Veel gezien: Florence, Siena, Pisa, eiland Elba, Milaan. Dus ook flink wat afstanden afgelegd, maar niet zulke die jij hebt gedaan hoor. Wauw joh, wat een mooie omgeving waarin/waartussen ;-) je liep.

    Veel plezier en take care!

    Veel liefs Annelieke

  • 17 Augustus 2007 - 12:09

    Lucinda:

    hey dimp,
    hoorde dat je me broertje nog hebt gezien! wat is de wereld tog klein he! wij net terug in salou waar we marghot bezocht hebben. Erg gezellig daar misschien voor mij ook volgend jaar, nu weer aan de slag voor bessen 6. Die gogo collega die bij ons zat zeg maar waar jij tijdens training bij sliep wat een Hert is dat, hahaha maar dat verhaal hoor je nog. Nog viel spass daar gr lucinda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 195572

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: