Kreta!!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Kreta!!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Kreta!!!

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

17 Juli 2007 | Griekenland, Athene

Na een paar harde weken van studie was het dan afgelopen vrijdagochtend tijd om te vliegen naar Heraklion. Na samen met mijn pa over schiphol te hebben gescheurd in de golfcar was ik net op tijd voor het vliegtuig en heb ik lekker bij het raam gezeten.

Vrijdagavond gelijk een ontzettend gaaf feest gehad in een amphion theater, met een ongeveer 800 mensen en Don Diablo. De ochtend erna een lekkere beachday die door de enorme golven niet doorging, maar ik heb wel kunnen zonnen. S avonds een lekkere kroegentocht, de volgende ochtend naar de luchthaven en een info meegemaakt en s avonds weer een clubnight. Vandaag weer enkele info's gehad en ben net terug van een vette nightcruise! Ik wordt dus weer helemaal geleefd door de excursies maar het is weer fantastisch!!

  • 16 Juli 2007 - 22:38

    Nienke:

    Wat, Don Diablo?Heb altijd al een keer met hem willen meeten, lucky you!!

    Zet hem op dit seizoen, de foto´s zien er al gezellig uit! Doe de groetjes aan onze beachtravel vriend..

    You GoGo,

    Groetjes Nienke

  • 17 Juli 2007 - 06:16

    Sandra:

    Nou klinkt allemaal weer lekke druk :) maar wel heel gezelli en leuk dus das mooi. Geniet er van :D Ik hoor wel weer wat je allemaal mee maakt. Altijd leuk..

    Veel plezier en tot na je vakantie.

    xxx

  • 17 Juli 2007 - 09:50

    Gerda:

    Klinkt heel erg leuk!! Nog een paar weekjes en dan kom ik ook jouw kant op hahahahaha!

  • 17 Juli 2007 - 09:58

    Lonneke:

    Hi Dimph,

    Super een paar weekjes naar Kreta!
    Heel veel succes en vergeet niet te genieten!

    Groetjes aan Remco;)

    X

  • 19 Juli 2007 - 11:13

    Lenn:

    Hej leuk zo kan ik jou avondturen ook lezen.
    Ik heb op dit moment gasten die er vorig jaar ook waren en ze vonden het zo leuk met je.
    Toch weer een compliment hé!!!
    Novalja is veel leuker dan Kreta hé??
    Haha nee hoor ik weet zeker dat het daar ook 1 groot feest is!!!
    Veel plezier nog en tot krabbels.

    Groetjes, Lenneke

  • 19 Juli 2007 - 15:35

    He Slimphy!:

    Dus je hebt het weer helemaal naar je zin merk ik. Zullen we ruilen? :)
    he heeeeeeeeeeel veel plezier en see you later! groetjes x Paul

  • 27 Juli 2007 - 10:14

    Dimphy R.:

    heeei..!! ick kwam hier terecht.. zocht een beetje onder mijn naam..
    haha
    leuk, zo'n naamgenootje..

    xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 195566

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: