Verhuizen en Kreta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Verhuizen en Kreta - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Verhuizen en Kreta

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

07 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey,

Hier weer een berichtje. Vanaf vandaag heb ik een andere kamer gekregen. Wil je mijn adres weten voor een brief of kaart stuur maar een mailtje.

Komende donderdag wordt in de Odeon in Amsterdam de Miss en Mister Amsterdam gekozen. Ik ben een van de kandidaten dus mocht je donderdag tijd hebben kom gezellig langs. Tot 24:00 is het gratis entree.

Daarnaast heb ik er weer een zware trainingsweek van GOGO opzitten en deze zomer mag ik aan de slag in het altijd mooie, drukke en hectisch Chersonissos. Ik krijg er heel veel collega's dus dat moet een mooi feestje worden. Weet je nog niet waar je heen wilt op vakantie, kom gezellig langs.

Groetjes,

Dimphy

  • 07 Mei 2007 - 20:42

    Gerda:

    wow Kreta!! Das weer eens wat anders dan solo in hratka (of oe schrijf je het ook al weer hahahah) Heel veel plezier!!

  • 07 Mei 2007 - 20:59

    Anke:

    Hee Dimphy!!!

    Leuk hoor kreta! vette shit.. weet je.. ik zag opeens Inger.. een vroeger vriendinnetje van me uit Amsterdam ook tussen de missen staan! Lache man! Helaas kan ik donderdag niet anders was ik miss wel een avondje gaan stappen in the big city! SUCCES!! zou vet zijn als je het werd!

    XXX Anke

  • 07 Mei 2007 - 21:34

    Chica:

    Hey sweety,

    Ik ben heel benieuwd naar je kamer!!! Ik kom zeker snel een keertje kijken.

    Dus jij gaat weer lekker GOGOen deze zomer, TOP man!!!

    Ik ga je spreken ;-) Je weet toch...

    Dikke kus Annelieke

  • 08 Mei 2007 - 06:46

    Nienke:

    Bijltjespas? Zijn we dan nu ook buren? Gezellig..

    Friday Night Skate doen vrijdag?

    x Nienke

  • 08 Mei 2007 - 07:08

    Joyce:

    Ja gaat het daar zo leuk hebben!!! Ik ben daar 4 jaar lang op vakantie geweest en het bleef leuk om te feesten dan he..

    Veel plezier deze zomer..en succes donderdag....You go Girl!!

    Liefs Joyce

  • 08 Mei 2007 - 10:51

    Samantha:

    ik ga van 1-8aug naar Chersonissos op vakantie :D
    misschien kom ik je wel tegen.!

    veel plezier iig (K)

  • 08 Mei 2007 - 10:59

    Oeds :

    Hey dimphy,

    Wat leuk dat je deze zomer in Chersonissos door gaat brengen :-). Ik zal het in me achterhoofd houden als we een vakantie gaan boeken ;-).

    groetjes,

    oeds

  • 08 Mei 2007 - 16:33

    San:

    Nou klinkt allemaal weer top. Kom binnenkort wel een keer je nieuwe huisje bekijken. En als je lekke wil eten kan je altijd langs komen!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 195560

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: