Actief, stressvol en spannend - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Actief, stressvol en spannend - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Actief, stressvol en spannend

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

10 Juli 2006 | Kroatië, Novalja

Het was een heerlijk dagje vandaag. Lekker gedoken en daarna een paar uur gewakeboard. Ik zal wel wakker worden met enorme spierpijn morgen.

De afgelopen dagen ben ik al mijn accomodaties rond gegaan en excursies geregelt en daarnaast ook nog gefeest!!

Het begint eindelijk druk te worden hier in Zrec en de feesten zijn te gek. Maar toch moet er ook gewerkt worden dus morgen gaat de wekker om kwart voor 6!

4 dagen terug is mijn auto weggesleept. Ik had hem heel mooi geparkeerd waar ik hem wel vaker parkeer. Maar toch vond de weg politie dat het bord wat precies om de bocht achter de boom stond maar eens in werking gestelt moest worden. Vet balen want dat kostte me 660 kuna (95 Euro). En ik geef al veeel meer uit dan ik verdien. hmm.

Vanochtend belde ik mijn contactpersoon in Pula, wordt er ineens door iemand anders opgenomen. Ja Predrag(contact persoon) werkt hier niet meer. Hmm, das k#t. Hij wist alles!!

Nu weet ik verder nog niks over aakomsten enzo, maar das toch pas overmorgen!

Verder een hele leuke week gehad met Micha en Robin. Dus ik zal wat foto s toevoegen.

  • 10 Juli 2006 - 19:22

    P-unit:

    Hey dimph,

    Heb je mij mail nog gelezen? want anders kan ik alles weer opnieuw typen!!! :)

    (Ik lees alles trouw by the way)

    je trouwste fan

    Mister P

  • 10 Juli 2006 - 19:53

    Dimphy:

    Ja, ik heb het gelezen. Maar kom mijn hotmail nu ff niet in. Antwoord is dat de feesten steeds meer toenemen. En ook super gaaf, maar het logeren is nog een probleem. Ze willen nog niet echt mee werken op de camping. Dus zoek de goedkoopste gogo week op een het wordt mooi!! :D

  • 10 Juli 2006 - 20:08

    Martin:

    He Dimphy,

    Ziet er leuk uit daar. Ik hoop dat het allemaal goed gaat echter uit de verhalen te lezen zit dat wel goed. Veel plezier nog. XXX Martin

  • 10 Juli 2006 - 20:48

    Gerda:

    Jee das balen zeg dat Predrag weg is! ben weer in Nederland en ben echt superjaroers, wil weer terug!

  • 11 Juli 2006 - 01:44

    Nienke:

    haha, zie dat onze italiaanse guapos je al gevonden hebben!Klinkt trouwens veel relaxter dan vorig jaar!!!xx

  • 11 Juli 2006 - 16:35

    Sandra:

    Ben blij dat je het naar je zin hebt en ik hoop dat er geen auto's meer worden weggesleept van je. Jeetje wat een geld zeg! Heel veel plezier en ik hooor je nog wel. PS heb je mijn berichtje nog ontvangen?? Ik ben net als jij geslaagd ( voor het geval je hem niet had gehad :) )

    Liefs Sandra....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Novalja

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 195579

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: