Wekker om 5:00, das te vroeg! - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Wekker om 5:00, das te vroeg! - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Wekker om 5:00, das te vroeg!

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

21 Juli 2006 | Kroatië, Novalja

Weer een week om een nieuwe gasten. Heb er nu rond de 50 en dat is dus wel leuk. Heb nu al meer dingen meegemaakt dat in Italie dus heb nu het gevoel dat ik echt een reisl(ij)eidster ben.

Vorige week dus een boeking die niet bestond, deze week weer. De mensen zouden overgeboekt worden naar een andere plaats dus ik wacht ze op op het vliegveld, maar zijn ze er niet. Hebben ze besloten om naar Turkije te gaan?

Daarnaast ook mijn eerste klachtenbrief gehad. Ik had een paar mooie excursies bedacht voor mijn gasten, maar toen ze geboekt hadden zei mijn excursie verschraffer dat ze te ver weg zaten en dat het niet door kon gaan. Zij boos en dus een klachtenbrief.

Dus vanaf vandaag een nieuwe excursie verschraffer. De buschauffeur die ik vandaag had sprak alleen geen engels. Dikke drama dat dat natuurlijk weer was. En de gids was ziek en saggo, maar verder waren de Plitcvice meren weer wonderschoon.

Tevens vannacht(rond half 4) ook mijn bed uitgebeld door een familie waarvan de zoon enorme oorpijn had en dat ze naar een dokter wilde. Dat was alleen ver rijden en ze hebben geen auto. Of ik ze dus ff kon helpen. Ik slaap 3 uur rijden bij hun vandaan!!! Gelukkig vervoer kunnen regelen en vandaag ging het al een stuk beter.

Natuurlijk ook al weer meiden gehad die ruzie kregen en liever naar huis wilde, maar das nu allemaal weer goed.

Het enige waar ik van baal ik dat ik elke dag om 5 of 5:30 mijn bed uit moet. En dan soms 3 uur moet auto rijden. Zelfs met red bull op vallen de ogen nog wel eens dicht.

Maar mocht je nog een last minut willen boeken. Dalmatie is ok, Novalja is vet en Zrec is fantastisch!!

  • 22 Juli 2006 - 08:46

    Lies:

    Hey reislijdster!
    Wat maak je toch weer veel mee! Wordt het binnenkort weer wat rustiger denk je? Beetje mooi weer daar ook?
    Veel succes nog!
    Kus

  • 22 Juli 2006 - 13:14

    Sandra:

    Kan je niet wat dichter bij dat plaatsje slapen dan?? Dat je minder ver hoeft te rijden?? Na pas iig op.. veel red bull dan maar en heel veel plezier. Je leert hier wel heel veel van en t komt vast allemaal wel goed met je. Hoe lang blijf je daar eigenlijk, 2 maanden toch??

    xxxx San

  • 25 Juli 2006 - 14:08

    Lonneke:

    hey dimphy,

    wow wat een belevenissen!
    is wel wat anders dan Italie, maar ik weet zeker dat jij het daar heel goed redt! Ook nog veel 'bussen regelen' ha ha!

    heel veel succes en plezier!

    Dikke kus X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Novalja

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 195560

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: