Bungee - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Bungee - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Bungee

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

22 Augustus 2006 | Kroatië, Zagreb

Eindelijk vandaag is het zover gekomen. Ik ben gaan bungeejumpen samen met Filip. Hij had het al eerder in Spanje gedaan, maar wilde het nog wel een keer doen.

Het regende wel vannacht. En er waren wat tenten omgewaaid. Maar toch maar afgereist naar Sibenik. Ze begonnen wat later door het slechte weer. Maar ik was de eerste van de dag. Geen zenuwe tot ik daar boven op het plankje tegen de brug stond en ik de zwaarte van het touw voelde. Ik tegen die vrouw die er bij stond "vind het nu wel eng worden". Zegt ze maakt niet uit, ik tel tot 3 en dan kun je springen. Bij 2 wist ik niet hoe snel ik weg moest zijn.

Ik had verwacht dat er een enorme adrealine stoot zou komen, maar dat viel nog wel mee. En het gaat zo supper snel dat je haast niet door hebt hoe het gaat. Maar het was wel leuk.

Ik zit alleen nu met een paar andere probleempjes. Nadat ik deze zomer al mijn zonnebril, portomonee en autosleutels kwijt ben geweest ben ik nu mijn telefoon verloren. Net tijdens het stappen tussen 1:40 en 2:00 en dat is balen. Want ik ga woensdag weg en moet nog wat dingen regelen.

Zoals het vervoer van alle camping spullen die ik morgen moet gaan afbreken en verzamelen. Het betalen van wat dingen en het inlevern van mijn auto. Het zal vast wel goed komen, want mijn ticket heb ik al. Dus woensdag zit ik in het vliegtuig!!

• 22 Augustus 2006 - 08:50

Gerda:

Wow dat is dan ook snel gegaan zeg!! Ik zit hier nog ntwee maanden dus als je nog zin hebt in een paar dagen salou, kom maar langs!!

• 22 Augustus 2006 - 14:26

Sandra:

Nou veel succes met het regelen en de terug reis en dan zie ik je binnenkort waarschijnlijk wel weer! Ik kom anders wel even keer langs :)