Wakeboarden - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Wakeboarden - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Wakeboarden

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

15 Augustus 2006 | Kroatië, Zagreb

Komt mijn broerje langs, regent het de hele week. Dus dat bungee jumpen ging toch niet door. Het weer was te slecht. Dinsdag reden we naar de hotels in het zuiden, want op de camping blijven was toch niet leuk. Hoorden we ineens een hele harde klap op de zijkant van de auto. Twan ff uit het raampje gehangen, maar hij zag niks. Dus dan maar weer verder.

Staan we een paar uur later bij een hotel zien we ineens dat mijn wieldop afgebroken is. Ik reed niet langs een stoep of i.d. maar hij is gewoon afgebroken. Om het verhaal wat netter te houden heb ik vertelt dat ie gejat is. Dat is eigenlijk niet mogelijk maar ja. En wat blijkt ik ben er voor verzekert. Dus ik hoef niet te dokken.

Zondag was het weer wel redelijk dus heb ik twan en jeroen meegenomen naar het wakeboard centrum. Komt de baas naar me toe om te vragen of ik de volgende dag wat te done heb. Ja, eigenlijk moet ik de hele dag naar Krka. Oh zegt ie, das jammer. Want er komt morgen een tvploeg van rtl en die gaan wat filmen over het wakeboardcentrum en ik heb een meisje nodig die wat trukjes doet. Jammer dat je niet kan.

Dus snel wat gewisselt en ja hoor gister op camera geweest voor de kroatische RTL. Denk nou niet dat ik super goed ben, maar er waren geen betere. Lache toch.

Nu alleen nog hopen dat ik volgende week nog kan gaan bungee jumpen. En de 23ste zit ik al weer in het vliegtuig terug naar Nederland!


Groetjes,

Dimphy

  • 15 Augustus 2006 - 14:04

    Nienke:

    Yo chica, ik ga de 23e ook alweer naar huis? Wat gaat het toch snel he?Vroeg me af of jij nog op de Nederlandse Talpa te bewonderen bent volgend jaar, aangezien je tv carriere redelijk voortvarend gaat ;) h ja, and how about our friday night skate trip to berlin?xx

  • 15 Augustus 2006 - 21:42

    Anne:

    dimphy wordt beroemd!!!

  • 16 Augustus 2006 - 02:03

    Esther:

    Jeetje dimph jij bent echt bijna een celeb.
    Je moet volgende jaar echt naar Bulgarije place to be!!!

  • 17 Augustus 2006 - 14:53

    Sandra:

    He Dimph,

    Nou klinkt allemaal goed toch.. Je schrijfvaardigheid gaat wel een beetje achteruit he?? Slapeloosheid zeker:) 23ste kom je al weer terug.. gaat toch best snel.. Ik zie je dan wel weer als je terug bent.Nog wat gehoord van goude kooi?? Al bedacht wat je wil gaan doen?? Nou ik hoop je snel te zien en een goede reis terug. ( voor als ik je daarvoor niet meer spreek)

    Groetjes xx San

  • 17 Augustus 2006 - 18:09

    Martijn:

    dimphy! hoe is het? hier is het waardeloos. vooral het weer. we hebben geluk gehad met het weer dus :) twee geweldige weken gehad, ik mis het echt! have fun nog! groetjes uit enschede! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 195575

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: