Gaat lekker - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Gaat lekker - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Gaat lekker

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

07 Augustus 2006 | Kroatië, Novalja

Geen nieuws, goed nieuws zullen we maar zeggen. Het gaat hier super. Vorige week wat meer geslapen dus deze week weer een stuk actiever en echt allemaal leuke gasten. Zowel Sunweb als Gogo, alle excursies zijn leuk geweest deze week. En ben zelf ook redelijk aangeschoten geraakt op de kroegentocht.

En het zit er al weer bijna op. Over twee en een halve week ben ik weer terug in Nederland. Nu zijn er nog wel wat dingen die ik hier wil doen. Zoals bungee jumpen, dat kost hier maar 190 Kuna, in Nederland zou dat 50 euro kosten(350 Kuna) dus daar kan ik het niet voor laten. Dus dat staat voor volgende week op de planning, als twan langs komt. Misschien kan ik je nog overhalen, broertje?

Gister een beetje verbrand op de tocht naar Kornati, die eindigde als een partyboot. En vandaag met regen de Krka waterval bezocht. Das toch een stukje koeler. Woensdag weer nieuwe gasten, kijken wat dat dan weer wordt. Check de foto’s.

Groetjes,

Dimphy

  • 08 Augustus 2006 - 11:39

    Tess:

    Ik zou eerst dat elastiek maar even controleren, ik vind het verdacht goedkoop voor bungeejumpen :P

  • 08 Augustus 2006 - 13:32

    Anne:

    Grote ( inktvis) spin zeg.

  • 08 Augustus 2006 - 19:16

    Joyce:

    Jullie moeten samen gaan springen..zo gaaf..kus

  • 08 Augustus 2006 - 20:38

    Lucinda:

    Ga je in A'dam wonen?? Als je terug bent natuurlijk...

  • 09 Augustus 2006 - 16:06

    Charlotte:

    Hey Dimphy, dat ziet er allemaal gaaf uit! Ga er lekker van genieten met je broertje! Groetjes Charlotte, ps ik kom volgende week misschien wel even overzwemmen vanuit Italy;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Novalja

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 195575

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: