Salou is het als de film? - Reisverslag uit Salou, Spanje van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Salou is het als de film? - Reisverslag uit Salou, Spanje van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Salou is het als de film?

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

22 Juni 2008 | Spanje, Salou

Eindelijk is het heet in Salou en dan ook gelijk mega warm. Sinds twee dagen hebben we temperaturen bereikt die horen bij de zomer. Tot dan was het toch wel koud en soms zelfs beter in Nederland. Ik zit hier nu al weer een maandje en er zijn toch wel weer wat dingetjes gebeurd. Nog niet zo schokkend als voorgaande jaren, dus ik hou het kort.

Eind mei hebben we examenweken gehad en een paar honderd jongeren hebben Salou laten weten dat ze er waren. Vooral veel geluidsoverlast. De Engelsen hier in Salou produceren veel maar de Nederlanders die week ook. Dus veel mensen gehad die uit het appartement zijn gezet. Verder loopt alles op rolletjes we hebben de voorbije week iedere keer 2 gasten gehad en 4 man reisleiding dus in die tijd hebben we 50 tenten opgebouwd op de camping en nu komen er weer meer gasten. Op dit moment hebben we er wel 12 op 5 reisleiding. Iedereen van mijn collega’s is nu in Salou en daarom ga in dinsdag maar weer naar Nederland. Wel al wat commentaar gehad van mijn areamanager. Het schijnt namelijk heel erg belangrijk te zijn in welke kroeg we wel komen en welke niet, wat al tot een stevig woordje heeft geleid.

Verder alles chill en ik hoop snel met een spannend verhaal te komen. Voor foto’s check www.dimphy1.hyves en mocht je de behoefte hebben te bellen dan kan dat op 0034663611267

Groejes,

Dimphy

PS: antwoord op de vraag. Niet voor mij, wel voor de mannen ;)

• 22 Juni 2008 - 16:03

Guusje:

Hee Dim, jij blijft ook lekker bezig he ;)

Volgens mij leef je wel een leuk leven :)

Groetjes uit Londen!

• 22 Juni 2008 - 22:00

Lil:

Hi DImph!
    Hier even een groet vanuit Bulgarije! Heb net met Son gegeten, die is hier op studiereis, toch wel weer ontzettend gezellig en ik mis me kreta collega's echt! Wat jij? Zet m op dit seizoen. XX Lil

• 23 Juni 2008 - 03:43

Annelieke:

Hey griet,

Nou inderdaad nog geen schokkende verhalen, maar wel ff super leuk te lezen. Maar die heftige verhalen van jou zullen vast snel volgen ;-)

Liefs,

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195578