Amsterdam - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Amsterdam - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Amsterdam

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

01 Mei 2006 | Nederland, Leiderdorp

Ja het is zover. Ik heb een kamer in Amsterdam. Heb er vandaag een paar spulletjes neergelegd.

Het is bij het Amstel station. In de zomer is het een hotel en in de winter wonen er studenten (mag ik nou net een student zijn). Ben er alleen in mei en dan weer vanaf oktober. Maar dat komt juist mooi uit omdat ik van de zomer weer lekker ga reisleideren.

Vanaf morgen heb ik trainingsweek, dus aan het eind van de week weet ik waar ik de zomer ga doorbrengen. Favo's zijn Bulgarije en Macedonië, maar nog een keer Italië is natuurlijk ook mooi.

Ik wil het zo snel mogelijk weten, en dan laat ik het jullie ook weten!

Kus

Dimphy

  • 01 Mei 2006 - 16:00

    LuaP:

    ben blij dat je het mij laat weten!!

    kus ;) tha P

  • 01 Mei 2006 - 16:05

    Joycie:

    ik ook blij...

  • 01 Mei 2006 - 16:22

    Sandra:

    lekker hoor dat je nu je eigen stekkie hebt en ik hoor dan nog wel waar je heen gaat...

    xxx Sandra

  • 01 Mei 2006 - 16:48

    Jody:

    haai dimp, heel leuk van je huisje in amsterdam!!!En spannend waar je heen gaat deze zomer!!geniet van de trainingsweek, vind het jammer dat ik er niet bij ben,haha!Ik hoor het wel waar je heen gaat en met wie, kus kus

  • 01 Mei 2006 - 17:57

    Annemarie:

    He dimph!!

    Gaaf dat je een kamer in Amsterdam heb. Dat wordt veel pendelen van Amsterdam naar RCL of stop je er voor volgend seizoen mee? Kan het me haast niet voorstellen! ;)

    xx an

  • 02 Mei 2006 - 20:18

    Smola:

    Hey Dimph! Gaaf joh dat je een kamer hebt!! Ben je er zaterdag trouwens wel weer bij?? WE ZIJN DOOR NAAR DE BEKERFINALE!!!!!!!

  • 03 Mei 2006 - 14:06

    Linda:

    Gaaf dat je een kamer hebt!!
    oeh gister gewonnne, maar dat hebje waarschijnlijk al op een één of andere manier gehoord :P
    doeg

  • 04 Mei 2006 - 04:16

    Lonneke:

    Super leuk, Dimp dat je een kamer hebt! Volgende keer stappen in Amsterdam! Ben echt super benieuwd waar je naar toe gaat!! Of je Rimini weer een xtje onveilig gaat maken.... En met wie natuurlijk! KUS X

  • 04 Mei 2006 - 06:37

    Anne:

    Zo dimf, wist je al dat we gisteren gewonnen hebben van UVS ( grapje). T was echt super mooi. Zij kregen kans op kans, en wij hadden alleen één vrije trap van Sanne nodig om te winnen. Gisteren naar Zervers geweest, dat was minder mooi. Pokkenscheids......., ze waren wel zenuwachtig. We spelen maandag in plaats van zaterdag, wist je dat al??????
    K ben blij en benieuwd naar je kamertje....
    X Anne

  • 06 Mei 2006 - 07:54

    Lotte:

    Lieve Dimphy,

    Wat leuk voor je dat je een kamer in A'dam hebt. Nu kan je lekker vaak stappen. Ik ga zaterdag 13 mei stappen in A'dam, met wat mensen van skivakantie. Het mailtje komt nog, maar leuk als je mee gaat!!!
    Hoe is het verder met je? Spreek je snel weer.

    Liefs x, Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 195575

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: