Pasen in Maastricht - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Pasen in Maastricht - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Pasen in Maastricht

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

17 April 2006 | Nederland, Leiderdorp

In de scriptie periode afstudeerstress, was ik wel ff toe aan een break. Dus een weekendje naar Maastricht met het voetbalteam is dan natuurlijk heel mooi.

Vrijdag lekker wezen stappen in het centrum van Maastricht waarna ik zaterdag bijna zonder stem wakker werd, maar mooi was het wel. En wat viel het voetballen zwaar!! Maar wel genoeg wedstrijden gewonnen, dus zondag mooi in de finale ronde.

De finale ronde fantastisch doorgelopen en dus de Geuseltcup mee naar L'dorp. Iedereen die we onderweg tegenkwamen heeft het geweten!

Mooi weekend gehad, nog ff de scriptie eruit persen en dan hopelijk weer een zomer in het buitenland :)

  • 18 April 2006 - 13:59

    Ellen:

    Hey Dimphy!! Dat klinkt niet slecht.. waar gaan de plannen voor a.s. zomer heen??

  • 18 April 2006 - 15:08

    Dimphy:

    Dat hoor ik in de week van 1 t/m 7 mei. Als ik mijn scriptie tenminste eerder kan verdedigen. Tot wanneer mag jij blijven genieten van het mooi Suriname?

  • 18 April 2006 - 19:54

    Saskia:

    leuk, Dimph. Tel ik nou mee in de reacties? Ik zie er maar 1 onder staan ??

  • 19 April 2006 - 07:55

    Joycie:

    Je bent lekker op dreef Dimphy...ga zo door..

  • 19 April 2006 - 18:58

    Ewout:

    Aloha,
    zozo lekker beesten en dan naar het buitenland klinkt niet slecht heb nog wel adresje voor je hier in hawaii hahahah
    mahalo,
    ewout

  • 29 April 2006 - 09:34

    Lonneke:

    Hey Dimphy,

    Klinkt goed (beetje een late reactie!!!)Lukt het verder allemaal met je afstudeerstage?! En weet je al waar je naar toe gaat voor Gogo, ben erg benieuwd......

    Heel veel succes nog even met je scriptie..

    KUS Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 195568

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: