Eerste bericht - Reisverslag uit Cattolica, Italië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Cattolica, Italië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

05 Juli 2005 | Italië, Cattolica

Dan eindelijk mijn eigen waarbenjijnu. Maar wat moet ik erop zetten. Ik ben er nu anderhalve week. De eerste week allerlei dingen gedaan in Rimini, waarna ik deze week voor het eerst gasten heb ontvangen in cattolica. En relaxte stad, waar ik nog te weinig van af weet, maar ja. Ik ga toch elke avond naar Rimini. Goed stappen daar. Het reisleidster zijn gaat redelijk, weet op een aantal vragenw wel antwoord, maar merk toch ook dat het makkelijk is als je er ervaring mee hebt. Of als je erin opgeleid ben. Maar tot nu toe is het top! Op mijn kamer na van 3 bij 1 en geen kast, wel een eigen badkamer.

Mijn Nederlandse nummer staat uit, dus wil je wat leuks kwijt kun je smsen naar 00306948864147

• 17 Juli 2005 - 16:04

Liselotte:

hey! ik zie nu je waarbenjij.nu! leuk dat je dr wat opgezet hebt! nouja over een paar weken heb jij toch ook genoeg ervaring, gaat het vast nog makkelijker. spreek je al italiaans? hier gaat ook alles lekker. woon nu dus in zoetermeer. nouja we smsen wel weer!
    xus lies

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195572