Woensdag lekker in Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Woensdag lekker in Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Woensdag lekker in Groningen

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

18 September 2005 | Nederland, Groningen

Hehe,

Woensdag was het zover. Ik mocht beginnen aan een kleine wereldreis naar Groningen. Vanaf Amsterdam naar Groningen. Het viel me allemaal heel erg mee.

In Groningen Nieke der kamer bekeken lekker aan de rose en samen met pb boodschappjes gedaan. FF wachten op de rest van de gasten en we konden er helemaal tegenaan voor de kip met bladerdeeg. Een recept dat we niet kende maar wondelijkbaarlijk goed verliep.

Rond een uurtje of 10 werd het tijd om door Groningen te gaan. Samen met 4 mannen een kroegentocht door Groningen. De martine toren, drie gegusters, 't vaatje, 't feest en de tapperij mogen dan natuurlijk niet ontbreken. Eindigen met een pizzatje viel wat tegen, maar verder is Groningen echt top!! Ga er zeker nog eens heen

• 21 September 2005 - 17:28

Pb:

haha... mooi stuk! Waarschijnlijk kom ik 3 oktober naar Leiden. Leidens ontzet moet je natuurlijk een keer meegemaakt hebben. En het is de Martini toren... ;-)

• 21 September 2005 - 20:18

Dennis:

Hahahaha, wat een fantastische foto _O_

• 21 September 2005 - 20:36

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195568