Pula - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Pula - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Pula

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

24 Juni 2006 | Nederland, Leiderdorp

Het is bijna zover om 19.05 vlieg ik naar Pula.

Afgelopen woensdag afgestudeerd van de HES na het verdedigen van mijn scriptie. Wat gaat dat toch allemaal snel! Heb er nog een super mooi cijfer voor gehad ook. Vrijdag een paar uur psychologische testen gehad bij Talpa voor de gouden kooi, en dat ging allemaal goed. Nu maar hopen dat ik in het plaatje pas en dan zit in een paar jaar in een villa!!!

Maar eerst dus de reis, met eindbestemming Camping Strasko. Er wordt nog niet in de buurt gevlogen(Zadar) dus daarom maar naar Pula. Van daaruit mag ik samen met een Kroaat uren gaan rijden naar het eiland Pag, en dan de plaats Novalja. Kan niet wachten en ben zeer benieuwd hoe het daar is.......

• 24 Juni 2006 - 08:10

Nienke:

Hihi, lekker hoor! Good luck en natuurlijk heel veel plezier..dikke kus nienk

• 24 Juni 2006 - 08:17

Lucinda (bessen 6 Lid):

Vet cool dat je dit doet en durft???je bent dus helemaal niet in de buurt van Porec?? Want daar ga ik namelijk 1 week naar toe anders konden we buurten!! Heel veel plezier en succes, kijk je nog wel een beetje rond naar de ideale man;) oh nee je moet dan misschien dat stomme huis in. tot snel!! xlucinda

• 24 Juni 2006 - 09:32

Sandra:

Heel veel plezier. Hoop dat het leuk is daar en dat alles goed gaat..

Liefs Sandra

• 24 Juni 2006 - 19:01

Jody:

haai dimph heel veel plezier geniet ervan ik weet zeker dat je weer een top tijd gaat hebben, hou ons op de hoogte over hoe het daar gaat!!!ben benieuwd!!!Gefeliciteerd met je diplomaatje heb je mooi voor elkaar meid!!kus jo

• 25 Juni 2006 - 15:06

Anne:

Hee dimf
    ben je goed aangekomen???
    Heel erg veel pleizer en succes en houd ons een beetje op de hoogte van al je belevenissen
    Ff vieren dat je je diploma hebt behaald mag ook niet vergeten worden.

X anne

• 25 Juni 2006 - 21:27

Thomas:

Veel plezier daar. Maak er een mooi seizoen van. Succes!

• 26 Juni 2006 - 10:55

Lonneke:

Hey Dimphy,

Gefeliciteerd met je dilploma, heel goed! Nu even lekker genieten van een te gek seizoen, ben erg benieuwd hoe het daar is, heb de link die je doorgestuurd had bekeken, ziet er super uit!
    heel veel succes en plezier en vergeet niet te genieten!

KUS X

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195572