Paaltjes tegen de auto - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Paaltjes tegen de auto - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Paaltjes tegen de auto

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

27 Juli 2006 | Kroatië, Novalja

Na een paar nachtjes 5 uur geslapen te hebben was ik gisterochtend klaar voor de nieuwe aankomst. Helaas kwamen we te laat op het vliegveld en waren de nieuwe gasten al geland, maar ze vonden het niet erg om te wachten.

Voor Sunweb wat gezinnetjes en voor Gogo 38 mannen en ook alleen maar mannen, geen enkele vrouw. Op een paar vervelende na gaat het volgens mij hartstikke leuk worden, zeker met de jongens die op de camping staan. De kroegentocht gister liep bijna uit de hand, want de mannen maakte te veel lawaai dat ze bijna de laatste tent niet in mochten. Maar gelukkig ging het nog net goed.

Ik lag wel wat te laat in bed zodat ik maar 3 uur kon slapen. Dacht dat dit wel voldoende was, maar dat viel ff tegen. Na een half uurtje werd ik ineens wakker in de auto van een geluid. BOEM, BOEM, BOEM bleek dat ik met de auto langs die witte paaltjes reed die de weg in de nacht verlichten. Gelukkig maar want als die paaltjes er niet stonden, was ik zo van de berg afgereden. De auto heeft maar een paar vlekjes, die er wel afgaan en 1 kras die verborgen kan worden.

Denk dat ik geen kroegentocht meer ga doen als ik de volgende dag weer om 5:30 op moet staan.

Bij dit blog wat foto s van Plitcvice, Krka en de tweede keer karaoke.

  • 27 Juli 2006 - 15:19

    Twan:

    Haha.. doen we het rustig aan zus! Ik kom met Jeroen 9 augustus op de camping.. adios

  • 27 Juli 2006 - 17:37

    Joyce:

    gaat lekker met jou..slapend autorijden..wel opletten he dimph..we willen je wel levend terug oke!! kus

  • 28 Juli 2006 - 07:37

    Anke:

    he dimphy..

    wel rustig aan doen he.. hoezo moet je vet lang rijden midden in de nacht.. nou veel plezier nog met 38 kerels.. daar moet toch iets tussenzitten lijkt me! haha
    succes! en overleven he!
    Prachtige foto's trouwens. volgens mij is kroatie echt wel mooi!

    Kus Anke

  • 28 Juli 2006 - 18:04

    Gerda:

    Jezus Dimph, pas je wel op??!! Mooi he plitvice!! Ik ga straks naar Salou hahahahaha

  • 01 Augustus 2006 - 16:45

    Dimphy:

    Twee dagen later kwam ik erachter dat ik een paaltje kapot had gereden en dat ik een stuk miste, zie de laatste 3 fotos. Verder heb ik veel geslapen om het voor een volgende keer te voorkomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Novalja

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 195579

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: