Novalja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Novalja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Novalja

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

07 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Deze zomer ben ik te vinden in Novalja. Ik had er nog nooit van gehoord voordat me verteld werd dat ik daar reisleiding ging doen voor Gogo en Sunweb.

Maar nu ik het opgezocht heb lijkt het me fantastisch. Een mooi eiland, waar de drank goedkoop is, duiken en raften tot de mogelijkheden behoort en vette beachparty's zijn (http://www.novalja.com/flashvideo/rtl_99_zacina_2005.html) De echte MTV-style.

Ik zal zelf op een camping slapen met gogo gasten maar daarnaast heb ik veel appartementen en zal ik dus op dit mooie eiland Pag gaan rond scheuren in een auto.


Ik kan haast niet wachten.

Kus Dimphy

  • 07 Mei 2006 - 15:43

    Smola:

    Super gaaf joh! Waar ligt dat eiland dan? Heb er ook nog nooit van gehoord!

  • 07 Mei 2006 - 15:48

    Dimphy:

    Het valt onder Kroatie in de Adriatische zee.

  • 07 Mei 2006 - 16:03

    Liselotte:

    Hey!
    Wat superleuk! Ook relaxed dat je auto mag gebruiken, haha! Zal vast weer superzomer worden, en volgens mij ga je weer heel bruin terugkomen!
    kus

  • 07 Mei 2006 - 16:43

    Jody:

    haai dimph, super leuk hooor!!!we moeten nog wel ff afspreken voordat je weggaat!!!wanneer vertrek je??kus kus

  • 07 Mei 2006 - 18:36

    Roy:

    Dat klinkt alsof je er veel zin hebt...kroatie is natuurlijk ook een super land!!


  • 07 Mei 2006 - 18:40

    Joyce:

    Have Fun!!!!

  • 07 Mei 2006 - 18:50

    Ain:

    dat klink als een moieiland ik heb er nog nooit van gehoord
    veel plezier

  • 07 Mei 2006 - 22:29

    Tess:

    Leuke site ook. Vooral dat interview met die jongen, die heel duidelijk in het engels bgint en waar dan opeens zo'n zware kroatische stem overheen gezet wordt ;)
    Maar zonder gekheid; Volgens mij gaat dit een topvakantie worden.

  • 08 Mei 2006 - 08:33

    Lonneke:

    Wow, dimphy erg leuk klinkt goed! Ga je allleen? Hoe was de trainingsweek?! veel mensen van vorig jaar! Waarneer ga je weg? Succes met je scriptie!

    KUS Lonneke

  • 17 Januari 2007 - 21:26

    OJo:

    Eeej eeej,

    Wij gaan naar Hotel en Dependance Liburnija in Novalja - Eiland Pag
    Wordt zkr een te gekke tijd daaro :P


  • 18 Januari 2007 - 08:25

    Dimphy:

    Zeker weten. Als je wat meer foto's wilt zien van mensen die er deze zomer waren kun je ff kijken op www.dalmatie.hyves.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 195576

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: