Rovinj - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Rovinj - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Rovinj

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

27 Juni 2006 | Kroatië, Rovinj

Daar zit ik dan. Doodmoei in het internet cafe. Teon ik zaterdag nacht aankwam verwachte niemand me. Dus eerst maar een nacht in Rovinj in een tent geslapen. Nacht doorgebracht in een locale cocktailbar. En na een korte nacht gelijk naar het strand gegaan.

Om 2 uur werd ik opgehaald door een man die geen engels en geen duits of iets anders sprak dan kroatisch. Een klein probleem. Want deze man bracht mij van Rovinj via Pula en via Porec naar Zadar. En das net iets meer dan 5 uur rijden.

In Zadar kreeg ik een auto en mocht ik daarmee naar Novalja rijden. Hmmm, hoe doe ik dat? NOu gewoon de bordjes volgen. En wat moet ik doen als ik in Novalja ben, want daar staan nog geen tenten! Daar bleek niemand aan gedacht te hebben. Maar ik moest maar naar Sunturist rijden.

Daar aangekomen was ik net op tijd en regelde Philip een appartement voor me. Die avond kwam ik hem later weer tegen in de stad en nog ff samen wat gedronken.

De volgende dag werd ik om half 1 gebeld. De tenten zijn over 10 min op de camping! HMM, waar is de camping? Gelukkig vond ik hem snel in mijn supernieuwe Fiat Junto!

Ben nu 2 dagen tenten aan het bouwen en heb er nog geen compleet en begin pijn in mijn rug te krijgen. Maar we(ik en alleen ik :D) zullen (zal) doorgaan. Heb gewoon al een paar dagen geen Nederlands gesproken, das raar

Groetjes,

  • 27 Juni 2006 - 18:03

    Dennis, Hes Smm:

    hey schoonheid,
    het bezige bijtje is weer gevlogen zie ik:)
    klinkt allemaal erg avonturistisch:)

    laat maar zien wat dimphy allemaal kan daar in kroatie!
    wish u lots of pleasure!
    xxx
    Dennis.

  • 27 Juni 2006 - 19:25

    Anke:

    He dimphy!!!

    Ten eerste gefeliciteerd met je afstuderen!!! Super man! Wij mogen volgende week!
    Wij zijn na 5 maanden weer terug.. ook vreemd maar ook weer heel gewoon! Nu lekker nagenieten en iedereen weer zien!
    Maar ik wens je heel veel succes, plezier en geluk daar in Kroatie.. Go for it, Good Luck!
    X Anke

  • 27 Juni 2006 - 19:30

    Liselotte:

    Hey!
    Zie je wel alles komt weer goed, samen met een wildvreemde Kroaat op reis naar Novalja, dan een appartementje en mooie auto. Dus logisch dat morgen die tenten gewoon staan! Heel veel succes! Duurt toch nog even voordat de eerste gasten komen? Nog even uitrusten en omgeving voor hen ontdekken en dan weer vol aan het werk.
    Dadelijk misschien wel meer dan twee jaar relaxen, dus geniet maar van het harde werken! Kus

  • 27 Juni 2006 - 19:31

    Joyce:

    Ben trots op je dimphy, Gefeliciteerd!!
    You go girl!!!

  • 27 Juni 2006 - 20:54

    Stefan:

    goed geregeld daar:)

  • 27 Juni 2006 - 21:13

    Thomas:

    Toch even wat mannetjes van het strand plukken om die tenten te bouwen. Of moet de oude gogo-ploeg even langs komen? Jo, Job, Lon en Nienk, wanneer kunnen jullie? Succes! Klinkt als een avontuur. En dat Kroaats komt vanzelf!? Uuh nogmaals succes.

    Groeten thomas

  • 28 Juni 2006 - 07:37

    Sandra:

    He Dimph,

    Heel veel succes.. Ik hoop dat t allemaal beetje goed komt.. Ik moet donderdag verdededigen ipv woensdag weet je het.. Heel veel succes en pas goed op jezelf.

    Liefs Sandra

  • 28 Juni 2006 - 07:46

    Gerda:

    Hahaha, heeft boggi je weggebracht? Klein dik mannetje die inderdaad niet eens fatsoenlijk kroatisch spreekt! Kun je geen mannetjes op de camping vinden die je helpen? succes!

  • 28 Juni 2006 - 08:15

    Jody:

    hey dimph wat kut hey!!!maar goed als je seizoen zo begint kan het alleen maar beter worden!!!haha!!succes met de tenten vraag ff wat hulp want alleen is het wel heel veel werk!Succes,
    kus jo

  • 28 Juni 2006 - 17:03

    Mama Saskia:

    Zo te horen gaat alles goed! Veel plezier! Zien je soon. xx

  • 28 Juni 2006 - 17:07

    Ewout:

    Aloha, haha een paar dagen geen nederlands gepraat probeer eens een paar maanden hahaha

  • 29 Juni 2006 - 15:42

    Manon:

    heeey meis!

    hoe is het daar!? leuke foto, was erg gezellige avond! zo te lezen ben je veilig aangekomen. als je kroaat nr hebt hoor ik het wel he??! succes!

    gr Manon

  • 29 Juni 2006 - 20:27

    Lotte:

    Lieve Dimphy,

    Wat leuk wat je allemaal meemaakt. Je zoekt het avontuur lekker op. Geniet van je 'vakantie'. Ik geniet van je verhaaltjes.

    Liefs, lotte

  • 01 Juli 2006 - 19:56

    Anne:

    kon wel zien dat je de eerste dag erg moe aankwam. Juf Anne heeft alleen al in zin 1 een aantal spelfouten / typfouten ontdekt..
    geeft niets, doorzetten dimf.
    Leuke foto's.
    X Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Rovinj

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 195566

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: