Zonnig - Reisverslag uit Le Corbier, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Zonnig - Reisverslag uit Le Corbier, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Zonnig

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

21 Maart 2007 | Frankrijk, Le Corbier

Afgelopen week een heerlijk weekje zon gepakt in Le Corbier in Frankrijk. Op de heenreis nog een stukje Zwitserland gezien omdat de chauffeur dacht dat het sneller zou zijn :S.

Maar lekker vanaf dag 1 tot en met dag 8 op de piste geweest en geen wolkje aan de lucht. Je raad het dus wel, ben nu goed aan het vervellen met een mooie natuurlijke bril op mijn hoofd.

Via Sefa was ik met een groep van 40 personen en dat was super gezellig. Elke avond de après-ski(zie de foto’s) in en met een leuke groep boarders de piste op. Van die 40 personen heeft meer dan de helft lopen sletten, maar je kent mij. Ik natuurlijk niet!

Alles goed verlopen, het was een topweek!

Ben benieuwd waar de volgende onderneming heen gaat! :D

• 21 Maart 2007 - 12:32

Sandra:

Nou ziet er weer gezelli uit :) Is toch niet zo erg dat je geen lellebel bent :D Hard to get is voor de meeste jongens ook leuker toch.. Ze houden van jagen dus dan ben je wel een echte uitdaging hihihi...

Ik heb aan mijn vestigingsmanager gevraagd hoe je aan een bankverklaring kan komen dus zodra ik wat weet daarover laat ik het je weten.

Dus je wil nu ook nog half jaar naar Boston.. Leuk man..

Ik las trouwens ook in mn mail dat je misschien met mn verjaardag wil komen.. Ik zei het tegen Menno en die zei net als ik weet ze wel wat ze doet.. Menno's fam. bestaat uit ongeveer 30 mensen en die van mij uit ongeveer 40. Ik denk niet dat het overdag druk wordt maar weet het niet zeker hoor.. Je bent van harte welkom maar weet waar je aan begint ;) hihihih..

Groetjes Sandra

• 21 Maart 2007 - 21:27

Annelieke:

Topverslag meid!!!

Hoezo jij natuurlijk niet, met wie sta jij daar zo mooi onder de verjaardagsmuts verscholen? ;-)

Nee hoor chick grappie. Heb een toffe week met je gehad.