Eerste aankomst - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Eerste aankomst - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Eerste aankomst

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

15 Juli 2006 | Kroatië, Zagreb

Eindelijk gasten!!

Maar wat kost dat een tijd! Ben al 6 dagen om 5 uur mijn bed uitgegaan en er niet voor 12 uur in. Dat valt zwaar tegen, heb moeite om mijn ogen open te houden als ik van 6-9 in de morgen langs de kust rij.

Verder ging er van alles mis met de eerste aankomst. Er waren gasten die geen appartement kregen. Gasten die hun moeders hadden gebeld, zodat kantoor weer belden om te vragen in wat voor krot ze wel niet zaten. Terwijl het een super nieuw appartement was.

De eerste kroegentocht, heel veel karaoke gezongen. Zodat de eigenaar vroeg of we vanavond weer terug komen en de hele avond op zijn kosten mogen drinken! Prima.

Ben ook al even in het ziekenhuis op bezoek geweest, dat was gelukkig niet ernstig. En vandaag ook een klachtenformulier moeten invullen.

Dus het is vreselijk hectisch, ik slaap haast niet en het is super warm. Maar ben gister naar de Plitcvice meren geweest en dat is echt super mooi. Als je ooit nog eens naar Kroatie gaat moet je dat zeker zien.

  • 15 Juli 2006 - 14:39

    Raoul:

    Zozo, onze eerste gasten zijn ook vanochtend aangekomen, tot nu toe gaat alles van een leien dakje! Wat stond er precies in dat klachten formulier? Mijn planning is overigens wel in het water gevallen door 14 Juli, de Franse feestdag, verder alleen maar druk geweest en weinig geslapen. Het is hier fantastisch ^_^

    Kus Raoul

  • 15 Juli 2006 - 15:00

    Nienke:

    Haha, begon me al af te vragen wanneer je eens wat ging doen, besides all the drinking en de braakjes...Succes en laat je niet gek maken!xx

  • 16 Juli 2006 - 09:12

    Sandra:

    Nou heel erg veel succes ik hoop dat als je eenmaal de draai te pakken hebt dat je wat meer tijd voor jezelf krijgt. Ik weet niet of iedereen geslaagd is, ik weet dat Dirk en Kelly geslaagd zijn en dat 1 jongen uit de andere klas gezakt is maar verder geen idee....

    Heel veel plezier daar en nu kan je iig geld gaan verdienen je zal namelijk weinig tijd hebben nu om het uit te geven dus misschien is dat een voordeel :D

    xx

  • 17 Juli 2006 - 18:40

    Lucinda:

    Hee dimphy,
    zijn wij ook vorig jaar geweest die meren, na 30 min had ik het wel gezien hoor! ben net terug uit Porec zekers warm daar je brand die tent uit ja!! Leuke dudes die van de foto's of nie dan?? Ideale man kandidaten ze houden in ieder geval van reizen;) Have fun!! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb

Alle Reizen

Alle verslagen bij elkaar

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2023

Glamping Camping Orange Valley

29 December 2018

Boekarest!

08 Januari 2016

Het boerenleven in Honduras

01 Januari 2016

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 195574

Voorgaande reizen:

19 Mei 2005 - 31 December 2020

Alle Reizen

Landen bezocht: