Frankrijk, Romantiek in Parijs en in wijngaarden - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu Frankrijk, Romantiek in Parijs en in wijngaarden - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Dimphy Rutten - WaarBenJij.nu

Frankrijk, Romantiek in Parijs en in wijngaarden

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

27 September 2015 | Frankrijk, Beaune

Eind september nog een klein weekje weg. We hadden wel zin in een actief weekje en zijn daarom 2 dagen gaan wandelen in Parijs. Gevolgd door 4 sportieve dagen in de Bourgogne met wandelingen, fietstochtjes en natuurlijk wijnproeverijen.

Beaune is de perfecte stad als uitvalbasis voor een weekje Bourgogne. We zijn bijvoorbeeld een dagje met de auto richting Macon gegaan en hebben daar een paar prachtige wijngaarden ontdekt. Beaune zelf is een redelijke toeristische stad, met veel Engelse ;). Met veel heerlijke restaurantjes en wijnhuizen. Wat Beaune echt bijzonder maakt is dat je naast de stad gelijk en fietspad hebt van 22 km wat langs meerdere wijndorpjes gaat. Fietsen huren kan in het centrum. Tevens is alles in het centrum makkelijk te lopen. We hadden een mooie appartement tussen de stad en de wijngaarden in. https://www.airbnb.nl/rooms/6129639?guests=2&s=aJ2i-nNI

Verslag uit: Frankrijk, Beaune

Nieuwjaar in Guatemala

26 December 2015

Tikal en Belize
Dimphy

Dit dagboek heb ik al gebruikt voor mijn werk in Italië, Kroatië, Griekenland, Spanje en af en toe een wintersport tussendoor. Een mooie reis door Azië: Thailand, Cambodja en Vietnam samen met Joyce. Daarna een bijzondere reis aan de de Malediven, Sri Lanka en Singapore. Gevolgd door een heel coole reis met Leendert naar Rusland, Mongolië en China. Een reis naar Zuid-Amerika zijn, en een expat avontuur in Roemenië.

Totaal aantal bezoekers 195230